Клієнтський технічний контроль
Клієнтський технічний контроль – унікальний проєкт компанії SAGA Development, який дозволяє майбутньому мешканцю О2 Residence бути учасником процесу будівництва.
Ми розуміємо, що клієнт як інвестор і замовник послуги, повинен мати можливість слідкувати за ходом будівництва, контролювати термін здачі об’єкта в експлуатацію, вносити свої пропозиції щодо якості будівельних матеріалів та впливати на окремі проєктні рішення. Саме тому ми залучаємо покупця нерухомості в О2 Residence до процесу та змінюємо його роль спостерігача на роль учасника.
Мета проєкту Клієнтського контролю – створити систему взаємодії, яка допоможе збудувати житловий комплекс у відповідності до очікувань інвестора.
Клієнтський технічний контроль надає право майбутнім мешканцям О2 Residence:
- разом з головним архітектором, менеджером проєкту та представниками компанії SAGA Development проводити огляд будівельного майданчика;
- контролювати відповідність планових і фактичних характеристик об′єкта;
- слідкувати за темпами будівництва;
- контролювати виконання робіт з благоустрою території;
- перевіряти освітлення та обладнання місць загального користування;
- обговорювати результати технагляду;
- складати перелік пропозицій для компанії.
Як здійснюється Клієнтський контроль в О2 Residence?
Ми запрошуємо всіх інвесторів стати учасником Клієнтського контролю.
Інформування про зустріч відбувається за допомогою смс і пуш-повідомлення у мобільному додатку Sfera.
Всі інвестори будинку отримують запрошення на Клієнтський контроль з метою контролю готовності об’єкта, підготовки пропозицій щодо благоустрою території тощо.
Під час відвідування будівельного майданчика інвесторів зустрічають:
-
менеджер проєкту;
За результатами візиту інвестори О2 Residence отримують звіт про те, які з пунктів зауважень компанія готова виконати.
Інвестори можуть впливати на:
-
відповідність якості заявленого проєкту реальному будівництву
-
вибір окремих видів оздоблювальних матеріалів
-
оформлення місць загального користування
-
благоустрій