Замовити телефонний дзвінок

Ми проконсультуємо вас по вартості та плануванням

Натискаючи *Відправити*, ви надаєте згоду на обробку, зберігання та використання ваших персональних даних.

Клієнтський технічний контроль

Клієнтський технічний контроль – унікальний проєкт компанії SAGA Development, який дозволяє майбутньому мешканцю О2 Residence бути учасником процесу будівництва.

Ми розуміємо, що клієнт як інвестор і замовник послуги, повинен мати можливість слідкувати за ходом будівництва, контролювати термін здачі об’єкта в експлуатацію, вносити свої пропозиції щодо якості будівельних матеріалів та впливати на окремі проєктні рішення. Саме тому ми залучаємо покупця нерухомості в О2 Residence до процесу та змінюємо його роль спостерігача на роль учасника.

Мета проєкту Клієнтського контролю – створити систему взаємодії, яка допоможе збудувати житловий комплекс у відповідності до очікувань інвестора.

Клієнтський технічний контроль надає право майбутнім мешканцям О2 Residence:

  • разом з головним архітектором, менеджером проєкту та представниками компанії SAGA Development проводити огляд будівельного майданчика;
  • контролювати відповідність планових і фактичних характеристик об′єкта;
  • слідкувати за темпами будівництва;
  • контролювати виконання робіт з благоустрою території;
  • перевіряти освітлення та обладнання місць загального користування;
  • обговорювати результати технагляду;
  • складати перелік пропозицій для компанії.

Як здійснюється Клієнтський контроль в О2 Residence?

Ми запрошуємо всіх інвесторів стати учасником Клієнтського контролю.

Інформування про зустріч відбувається за допомогою смс і пуш-повідомлення у мобільному додатку Sfera.

Всі інвестори будинку отримують запрошення на Клієнтський контроль з метою контролю готовності об’єкта, підготовки пропозицій щодо благоустрою території тощо.

Під час відвідування будівельного майданчика інвесторів зустрічають:
  • менеджер проєкту;
  • керівник служби технічного клієнтського контролю SAGA Development;
  • архітектор будинку;
  • інженер будинку;
  • представник відділу продажів;
  • представник управляючої компанії ATMOSFERA.
За результатами візиту інвестори О2 Residence отримують звіт про те, які з пунктів зауважень компанія готова виконати.
Інвестори можуть впливати на:
  • відповідність якості заявленого проєкту реальному будівництву

  • вибір окремих видів оздоблювальних матеріалів

  • оформлення місць загального користування

  • благоустрій

Відділ продажу:
  • Київ, Харківське шосе,
  • 22-й км. (метро Бориспільська)
  • Замовити трансфер до відділу продажу можна за телефоном:
  • (044) 49-80-080
  • Замовити дзвінок
Акційні пропозиції